22. heinäkuuta 2016

Kesäilta

Tervehdys~

Pitkä aika on taas vierähtänyt .__."

Kevät meni hermoillessa (sain huhtikuussa jonkinasteisen romahduksen, mutta ei siitä sen enempää) ja kesää olen kuluttanut pääasiassa kirjoituksiin valmistautuen. Nuket (ja muu elämä) on päässyt salakavalasti hieman unohtumaan. Tarkoitushan minulla oli nukkeilla kesällä enemmän, mutta aina kun siirryn pois kirjan äärestä iskee syyllisyys siitä, että en ole lukemassa.
Olen vaikea ihminen o ~ o"

Mutta, tässä on kuvia Harpasta. 
Tarkoitus olisi saada vielä kuvattua ainakin yksi toinen shootti tässä kesän aikana, eli sama harva ja epäsäännöllinen tahti jatkuu. 

Pidän kuitenkin tästä nukkeharrastuksesta; aion kuvailla ja toivottavasti jatkaa kuvatarinoitakin vielä joskus, vaikka sitten joutuisin odottamaan ensi kevääseen asti.

Mutta.

Nauttikaa (jos siellä nyt edes on ketään <3) 

~



















































~ ~ ~ 


Niin vielä tämä.
Olen erittäin kiitollinen edellisen postauksen kommenteista~
Olen niin iloinen, että vielä jotkut (ainakin silloin talvella) jaksavat tätä hämärää menoa seurata.
Harvoin tunnen onnistuvani jossain tai olevani arvostettu, mutta aina kun luen tämän blogin saamia positiivisia kommentteja, koko blogin historian ajan...

\ o u o /

Tuhannesti kiitoksia <3 (ja anteeksi).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Merci beaucoup~